Servicii Administrare personal

Datorita multiplelor modificari privind legislatia muncii, activitatea de Administrare personal a devenit complexa, angajatorii fiind nevoiti sa aloce din ce in ce mai multe resurse pentru a isi indeplini obligatiile legale.

Prin externalizarea serviciilor de administrare personal, firmele pot scapa de grija acestei obligatii.

Serviciul de administrare personal cuprinde urmatoarele activitati:

  • Gestionarea (intocmire/actualizare) dosarelor de personal;
  • Intocmirea contractelor individuale de munca;
  • Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
  • Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
  • Intocmirea adeverintelor de vechime;
  • Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare;
  • Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor;
  • Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna;
  • Consultanta in toate problemele de legislatia muncii;
  • Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;
  • Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.

Externalizarea serviciilor de administare personal, presupune si transferul responsabilitatii privind aplicarea corecta a legislatiei in vigoare de la angajator catre prestatorul de servicii.

AvHr.ro 2017 - Toate drepturile rezervate
despre noi
termeni si conditii
confidentialitate
harta site